Eye Design Optics toont veelzijdigheid

Het vijfjarige familiebedrijf Eye Design Optics richt zich op creatieve marketing met Vinyl Factory, op comfortabele luxe met Ironic Iconic en op de nieuwste mode met het Zwitserse Massada. Een veelzijdigheid in hoogstaande kwaliteit.

Het beurzenseizoen is geopend en dat weet ook Eye Design Optics. Op Niche Brussel en Hall of Frames te Nijkerk stonden zij trots in een drukke stand met passie voor hun merken.

Vinyl Factory

Een bekende speler in de optiekbranche met opvallende marketing. “Vinyl Factory brengt creativiteit en design in de winkel”, aldus José Noe van Eye Design Optics.

Ironic Iconic

Japans acetaat lijkt garant te staan voor hoogstaande kwaliteit en dus past deze bètatitanium-collectie van Ironic Iconic goed in het straatje van Eye Design Optics.

Massada

Massada Switzerland is onder leiding van creatief directeur Kate Lupinksy zijn eigen weg ingeslagen met een nieuwsgierige visie op de wereld.

 

Meer informatie

contact@newopticaleye.be

Gepubliceerd op: 19-09-2018

Reacties

Comments