Goud voor Vision Company powered by optoVision

OptoVision verlengt haar overwinning in het resultatenonderzoek “Brillenglazen 2018”.

Vision Company en optoVision zijn verheugd over hun herhaalde eerste plaats. Elke 2 jaar gaat het Duitse Marktintern (vergelijkbaar met testaankoop) op zoek naar de beste glasleverancier. Opticiens geven telkens punten op verschillende criteria, dit voor elke deelnemende glasfabricant. In totaal werden er 9 criteria bevraagd.

optoVision legt de lat ongetwijfeld hoog en blijft investeren in optimalisatie. In 2016 namen we voor het eerst de titel ‘Beste glasleverancier’ trots mee naar huis.  Toen positioneerden we ons op 5 van de 9 criteria op nummer 1.
Dankzij de doorgedreven wil van het bedrijf en de toegewijde werknemers doen we het dit jaar nog beter! Maar liefst op 7 van de 9 criteria laten we onze concuellega’s achter ons. We positioneren ons als beste in de categorieën: productkwaliteit, prijsbeleid, aanspreekpartner, innovatie, marketing, service, flexibiliteit, opleiding en leveringstermijn.
Volgens opticiens slaagt optoVision® erin een doordachte bedrijfs- en verkoopfilosofie op de markt te brengen. Een filosofie waarin ‘Deutsche Grüntlichkeit’ en een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding met elkaar in wisselwerking staan.

optoVision en Vision Company spannen zich met z’n allen in om het product, kwaliteit en service te verlenen die u verwacht. Want u wilt toch ook het beste product en de beste service tegen de beste prijs?

Meer informatie

www.vision-company.be

Gepubliceerd op: 31-10-2018

Reacties

Comments