J.Renard breidt merken uit voor een zo volledig mogelijk aanbod

J.Renard BVBA heeft een nieuwe look. Ze breiden hun gamma uit met nieuwe merken zodat het aanbod steeds zo volledig mogelijk zal zijn. 

De merken:

  • EDEN PARK: Sportswear collectie voor mannen en jongeren – elegant en tevens geraffineerd met het gekende strikje. Dit sportieve merk van hoge kwaliteit verpersoonlijkt de waarden van de rugby.
  • AGNES B.: Dames collectie in titanium van een Franse ontwerpster, verleidt door z’n tijdloos ontwerp en details. Een zeer vrouwelijke, jonge stijl.
  • BALI: Deze collectie laat originele vormen, een pure lijn, uit metaal of acétate samenvloeien – lichte en zeer comfortabele brillen. Zeer gewild bij bekende mensen en persoonlijkheden.
  • EYELET JUNIOR: Kindercollectie voor kinderen van 2 tot 14 jaar. Sterk genoeg om elke handeling van het kind te weerstaan, is deze collectie toch kleurrijk, comfortabel en esthetisch. Monturen vervaardigd uit titanium, met vorm-geheugen, beveiligde schroeven. Oogspecialisten raden deze brillen ten zeerste aan, zowel op vlak van veiligheid als comfort.
    Silmo d’or 2018 categorie 2018.
  • ZEN: Kleurrijke design, ontworpen in Spanje. Het motto van Zen: “elke bril is bepalend”. Hun design, zowel modern als vintage is sprekend voor de stad Barcelona, waar dit model ontworpen wordt.

Meer informatie

www.jrenardsprl.be

Gepubliceerd op: 29-05-2019

Reacties

Comments