LensOnline kiest The Crazy Ones voor herpositionering en campagne in de Benelux

LensOnline is de grootste en meest bekende contactlenzensite van de Benelux én de enige die samenwerkt met meer dan 90 contactlenzenspecialisten verspreid over België en Nederland.

Het bedrijf is opgericht in 2006 met maar één doel. Samen met zelfstandige opticiens groeien in sales, service en zelfstandigheid. Bert Boon, eigenaar LensOnline: “Wij geloven in de combinatie van onze digitale kennis en lokaal vakmanschap. Klanten echt adviseren, helpen en controles uitvoeren, gebeurt nog steeds bij de opticien.” Met LensOnline heeft de klant altijd en overal 24/7 toegang tot het breedste en diepste assortiment kwaliteitslenzen en de beste service van zelfstandige opticiens.

Om de bekendheid binnen de Benelux verder uit te breiden en nog meer opticiens aan hun netwerk toe te voegen, heeft The Crazy Ones het merk relevanter en aansprekender gepositioneerd door middel van een nieuw gekozen strategie.

Deze week is er een nieuwe campagne van start gegaan op televisie, lokale outdoor- en social media. Later dit jaar zal hier ook nog een radio campagne aan worden toegevoegd.

Bekijk hier de TV spot!

Meer informatie

www.lensonline.nl

 

Gepubliceerd op: 02-05-2019

Reacties

Comments