MIDO 2019, bent u er bij?

In 2019 kijken we weer uit naar de nieuwe MIDO Milaan. Houd in uw nieuwe agenda 23-25 ​​februari vrij voor deze internationale grootmacht waar alle grote spelers weer aanwezig zullen zijn. Bent u er ook bij?

De kracht van MIDO ligt in hun krachtige identiteit als het B2B-evenement. Het sluiten van zakelijke deals staat centraal en het evenement wordt gezien als een punt van samenvloeiing waar brillenprofessionals de nieuwste trends in de markt in kaart kunnen brengen, ervaringen kunnen uitwisselen en de toekomst samen voorstellen.

Giovanni Vitaloni, president van MIDO, vertelt: “Naast het organiseren van de best mogelijke zakelijke beurs, wat het primaire doel van onze show is, hebben we onze verkoopgeoriënteerde geest gekoppeld aan het verdiepen van inzichten in de industrie, het analyseren van de prestaties en markten, om professionals de tools te bieden die ze nodig hebben om het heden te interpreteren en proactief te zijn over de toekomst, en om mogelijkheden te faciliteren die van belang zijn voor onze sector, van productinnovaties tot professionele en educatieve onderwerpen, tot visie van gezondheid, waarvan wij vinden dat deze strategisch en cruciaal is voor iedereen die in onze wereld werkt.”

De resultaten van de 3e editie van MIDO Outlook zullen tijdens de show bekend worden gemaakt. Een andere presentatie die relevant is voor de analyse van de industrie is de Optical Monitor-enquête (ontwikkeld in samenwerking met GFK en Silmo, die een grondige blik werpt op onderwerpen die verband houden met bedrijfsontwikkeling), die inzicht zal verschaffen in de huidige toestand van de Russische, Chinese, Japanse en Amerikaanse markten. Ook op de agenda staan de traditionele vergaderingen, seminars en presentaties die worden gehouden in het Otticlub-conferentiecentrum in paviljoen 3.

 Meer informatie

www.mido.com

Gepubliceerd op: 07-01-2019

Reacties

Comments