Nieuwe Marketing Manager Marcolin

Eyeline feliciteert Anne Catherine Peresan met haar nieuwe functie als Marketing Manager bij Marcolin Benelux Sprl. Anne Catherine is 35 jaar en werkte 10 jaar bij Procter & Gamble in diverse functies en is per 1 februari bij Marcolin aan de slag. Wij stellen haar graag aan u voor.

Een kwartiertje rijden van het kantoor van Marcolin woont Anne Catherine in Couthuin, een klein dorpje tussen het Belgische Namen en Luik. Nadat ze drie jaar Management Assistente en drie jaar Marketing studeerde, besloot ze aan de slag te gaan bij Procter & Gamble. Met twee bachelors op zak begon ze op de retailafdeling om vervolgens door te groeien naar Account Representative van de Luxury afdeling. Daar kwam ze in contact met parfums van merken als Boss, Gucci, Escada, Lacoste, Mexx, Rochas en D&G. Op deze afdeling groeide ze door naar Field Sales Manager & Key Account Manager Belux. In oktober 2016 verkocht Procter & Gable zijn Prestige divisie aan Coty, een enorme verandering en geweldige ervaring voor Anne Catherine.

Nieuwe uitdaging

Samen met haar collega Elodie Peters beheert Anne Catherine het marketingbudget van Marcolin en is zij het aanspreekpunt voor alle verzoeken die in verband staan met de merken van Marcolin en het gebruik van beelden in de etalage, instore, internet, pers etc.. Daarnaast organiseert ze evenementen, salons en beurzen.

Waarom Marcolin?

Op de vraag waarom Anne Catherine voor Marcolin heeft gekozen, antwoordt ze: “Sommige merken waarmee ik bij Coty werkte in de parfumerie, vind ik ook terug in de optiekwereld. Dit is een leuk weerzien en zo kan ik mijn ervaringen van de Prestige en Luxury merken zoals Tod’s, Tom Ford en Ermenegildo Zegna verzilveren en verder uitbouwen. Daarnaast spreekt de bedrijfscultuur van Marcolin mij enorm aan; een klein kantoor met mensen die met passie werken voor een internationale groep.”


Eyeline wenst Anne Catherine een fijne en succesvolle tijd bij Marcolin Benelux Sprl.

Gepubliceerd op: 03-04-2018

Reacties

Comments