Rodenstock verzorgt seminarie social media voor 130 opticiens met een plan

‘The Ultimate Social Media Guide’. Zoals de titel van dit seminarie al doet vermoeden, organiseerde glazen- en monturenleverancier Rodenstock voor klanten die waren ingeschreven op het Rodenstock jaarplan een dag rond social media. 3 en 17 juni ontvingen zij in The Office with a Soul in Watermaal-Bosvoorde maar liefst 130 opticiens die glazen en/of monturen van Rodenstock aanbieden in hun winkels. Doel van de dag: social media voor bedrijven onder de knie krijgen.

Online communiceren, offline verkopen

Na de ontvangst in de Conference Room begon onderneemster Yana Smits van Qlick Coaching en Training aan haar drie uur durende ultieme social media gids. Zij leerde de Rodenstock-klanten waar ze hun ideale klanten vinden en wat ze precies moeten communiceren. Maar ook zaken als doelgroepbepaling, communicatiestrategie en het ABC van verschillende social media kanalen passeerden de revue. Denk hierbij aan onder andere Facebook, Instagram en LinkedIn. Maar misschien wel de belangrijkste, door Yana beantwoorde, vraag van de dag: hoe communiceer je gericht online om offline te verkopen?

“Zéér interessant”

“Een zéér interessante workshop”, klinkt het bij de aanwezige Rodenstock-klanten. “En dat in een fantastisch mooie setting. Hier kunnen we nu mee aan de slag voor ons jaarlijks mediaplan. Zéker voor herhaling vatbaar!”

Meer informatie

www.rodenstock.be

Gepubliceerd op: 22-07-2019

Reacties

Comments