Silhouette valt in de prijzen!

Silhouette is door de Oostenrijkse Vereniging voor Consumentenstudies erkend als het nummer één brillenmerk op het gebied van klanttevredenheid en productkwaliteit “Made in Austria”.

Veeleisende kwaliteit en uitstekende klantenservice zijn altijd diep geworteld in het DNA van Silhouette. De hoogste prioriteit van het bedrijf is ervoor te zorgen dat al zijn producten het keurmerk “Made in Austria” dragen. Voor Silhouette vertegenwoordigt dit merk de bedrijfswaarden van het verbeteren van het gezichtsvermogen door middel van brillen van topkwaliteit, gebruikersgerichte functies en een stijlvol ontwerp. Als familiebedrijf betekent het keurmerk “Made in Austria” echter nog meer voor Silhouette, omdat de Oostenrijkse roots al meer dan 57 jaar teruggaan. Elk paar hoogwaardige Silhouette-brillen wordt gemaakt door een team van zeer bekwame specialisten in het hart van Europa. Alle Silhouette-brillen moeten de strengste kwaliteitstests doorstaan. Op elk paar worden meer dan 100 kwaliteitscontroles uitgevoerd. Silhouette besteedt elk jaar meer dan 35.000 uur aan kwaliteitstests.

Deze niet-aflatende toewijding aan perfectie wordt nu ook weerspiegeld in de resultaten van de nieuwe onafhankelijke studie, “Austrian Brand Monitor: Customer Champion 2021-2022”, uitgevoerd door de Oostenrijkse Society for Consumer Studies (ÖGVS). Uit het onderzoek blijkt dat Silhouette bovenaan de ranglijst staat van Oostenrijkse bedrijven als het gaat om klanttevredenheid en kwaliteit. Silhouette International CMO Michael Schmied, hoofd van het merk Silhouette, zegt bijzonder trots te zijn op deze prestatie en merkt op: “We danken de kwaliteit van onze premium brillen aan een combinatie van precisievakmanschap, tijdloos design, een drang naar innovatie en onze toewijding naar onze Oostenrijkse roots. Nummer één worden door de deelnemers aan het ÖGVS-onderzoek is daarvoor de beste vorm van erkenning. We willen onze medewerkers bedanken die elke dag hun best doen om premium service en kwaliteit te leveren aan onze klanten.”

Gepubliceerd op: 27-10-2021

Reacties

Comments