Tokai Lutina campagne

We meten oogcorrecties op maar hoe zit het met het opmeten van de veroudering van de ogen? Kent u reeds het MPS II toestel van de firma Elektron Technology? Dit nieuwe toestel meet het luteïne gehalte in de ogen. Het detecteert snel mensen die een verhoogd risico lopen op leeftijdsgebonden maculadegeneratie (LMD).

Deze proactieve en preventieve benadering sluit volledig aan bij het Tokai Eye Care Design gamma. Deze producten corrigeren niet alleen het zicht, ze helpen eveneens de gezondheid van de ogen te beschermen. Lutina glazen bv. filteren schadelijke stralen tot boven 400nm en helpen zo de brildrager te beschermen tegen deze maculaire degeneratie.

In dit kader stelt Tokai de Lutina campagne voor die zich richt naar uw klanten, de oogartsen en prospecten.  De bedoeling is hen te sensibiliseren omtrent deze problematiek en hen te informeren omtrent het bestaan van Lutina glazen.

Meer informatie

Wenst u meer informatie over de MPS II en de Lutina campagne?

Contacteer dan

  • Samuel Ulens op 0475 / 57 31 48
  • Gaëtan De Noyette op 0472 / 90 62 34
  • of onze Customer service op 016 / 78 19 70

U kan ook mailen naar info@tokai.be

Reacties

Comments