Uw najaarscampagne à la carte; ZEISS Campaign Center

ZEISS voorziet vanaf nu naast klassieke zomer- en najaarscampagnes ook de mogelijkheid om campagnes à la carte te kiezen, en dit het hele jaar door. Dien een vrijblijvend campagnevoorstel in en ze zullen samen met u naar de mogelijkheden kijken.

U beslist

U bent volledig vrij in het kiezen van inhoud, kanaal, doelgroep, call-to-action en campagneperiode.

Waarom niet communiceren rond winkelbeleving?

Zoals veilige oogmeting op 1.5 m afstand met de ZEISS SRU of de 3D reconstructie van het gezicht met de ZEISS VISUFIT 1000 of  “test je nachtzicht” als call-to-action met ZEISS i.Profiler.

Waarom niet heel gericht tewerk gaan?

Door bijvoorbeeld enkel te communiceren naar 45 plussers met hoog inkomen door niet enkel bestaande maar ook nieuwe klanten te bereiken met aangekochte consumentendata. Of upselling in uw unifocaal gamma naar ZEISS SmartLife (Unifocaal en Digital)?

ZEISS ondersteunt van A tot Z

ZEISS begeleidt u door het volledige traject:

· Keuze inhoud, kanaal, doelgroep
· Aankoop consumentendata
· Opmaak & personalisatie
· Druk & distributie
· Effectmeting

Ontdek de mogelijkheden zelf:

ZEISS Campaign Center

Gepubliceerd op: 24-09-2020

Reacties

Comments